Liity Facebook ryhmäämme ja pysy kartalla! Liity Twitter ryhmäämme ja pysy kartalla! Liity Instagram ryhmäämme ja pysy kartalla!  
Kotisivumme Suomeksi LPH Racing website in English Facebook  
NaviTop
NaviLeft Yritysesittelymme Tuoreimmat uutisemme Edustamiamme tuotteita Palvelumme Nettikauppamme Pyydä huoltotarjous Tarjouksiamme Ota yhteyttä ja kysy lisää NaviLeft
TableMiddle
Otsikko
 
Michelin Competition Tyres
 
Klikkaa ja lue lisää LTX Force T ja XL uutuuspyöristä!
 
Eibach Best Brand 7th time in a row
 
Highslide JS
 
Highslide JS
 
Highslide JS
 
Highslide JS
Revolutionin Warren Mckiernan esittelee GR14 uutuusvannetta
 
Highslide JS
 
Highslide JS
 
Highslide JS
 
Highslide JS
 
Highslide JS
 
Highslide JS
 
Highslide JS
 
Highslide JS
 
Highslide JS
 
Highslide JS
 
Highslide JS
 
Highslide JS
 
HOX HOX! Veneiden talvisäilytyspaikka Padasjoella!
Käytössäsi lämmin halli, jonka ovikorkeus 3,5m.
Myös talvihuolto ja pesu/vahaus onnistuu säilytyksen aikana!
Ota yhteyttä, kysy lisätietoja ja pyydä tarjous! puh. 0400 137 233 / micael.sjoberg@kolumbus.fi.


Rajoitettu erä Michelinin LTX Force T ja XL -uutuuspyöriä nyt saatavilla!

Kuluneet useat kilpailukaudet menestystä janoavien kuljettajien salaisuutena on ollut ranskalainen rengasvalmistaja Michelin, joka Meksikon MM-rallissa menestyksekkäästi WRC2-luokan voiton siivittämänä esitteli uudet LTX Force T ja XL -kilparenkaat. Sen jälkeen uutuustuotteella on saavutettu mm. Ranskan mestaruussarjan osakilpailuvoitto ja nyt edessä on ensiesiintymiset muissa kansallisissa sarjoissa kuten meillä Suomessa, jonne alkukesän kisoihin maahantuoja Lapinjärven Huoltopiste tuo uutuustuotetta tarjolle. Koska kyseessä on menestystä heti tuonut tuote niin kovasta kysynnästä johtuen sitä on toistaiseksi saatavilla vain rajoitettu erä.


Ensimmäiset renkaat saapuvat Lapinjärven Huoltopisteen toimipisteeseeen keskiviikkona 20.4 ja seuraavat erät myöhemmin keväällä ja alkukesästä.

HUOM! HUOM! Uudessa LTX mallissa ei ole määrättyä pyörimissuuntaa eikä määrättyä sisä- tai ulkopuolta.

Ota yhteyttä ja varmista menestyksi kesän kilpailuissa!
- 17/65-15 LTX Force 70, 80, 90: 353,4€ sis. alv
- 16/64-15 LTX Force 70, 80, 90: 317,44€ sis. alv

Kaksi kolmesta asiakkasta valitsee Eibachin, jolle seitsemännen kerran peräkkäin "Parhaimman Brändin" -titteli

Eibachin laadukkaita tuotteita käyttävät moottoriurheilun kansainväliset tiimit ovat saavuttaneet lukemattomia voittoja. Sama pätee myös lehdistön keskuudessa kun Eibach on arvostetun saksalaisen autourheilulehti "Motorsport Aktuellin" perinteikkäässä lukijaäänestyksessä saavuttanut seitsemännen kerran peräkkäin "Parhaimman Brändin" tittelin.

Lehden lukijoita pyydettiin äänestämään 14 eri autourheilun kategoriassa ja näistä jousituksessa Eibach nappasi 65% äänisaaliin. Yksityiskohtaiset tulokset on luettavissa Motorsport Aktuell -lehden numerossa 13/2016, jota on ollut lehtihyllyissä maaliskuun 15. päivä jälkeen.

Eibachin kilpajousijärjestelmä (ERS) on kehitetty erityisesti autourheilun koviin tarpeisiin ja sen myötä kuluttajalla on valittavana yli 1300 laadukkaan tuotteen sarjasta kilpaolosuhteisiin sopivat osat.

Michelin rallikuljettajille jälleen kaikki neljä Suomenmestaruutta - Myös himmeimpiä mitaleja ranskalaismerkillä ajaville kilpa-autoilijoille

Ralli SM-sarjan kuudessa osakilpailussa Michelin rallirenkailla ajaneet kilpailijat olivat, jälleen kerran, täysin pitelemättömiä ja erinomaisten tulosten siivittämänä niin kauden 2015 talven ja kesän osakilpailuissa kaikkien neljän SM-luokan kultamitalit tullaan joulukuussa autourheilun kansallisen keskusliiton mitaligaalassa kiinnittämään ranskalaismerkillä ajaneiden kilpailijoiden kaulaan. Myös kolme muuta SM-mitalia matkaa Michelin rallirenkaisiin luottaneiden kilpailijoiden palkintokaappeihin.


Superautojen SM1-luokassa Juha Salo teki suomalaista moottoriurheiluhistoriaa ja saavutti huikean yhdeksännen SM-kultamitalin ja näin ohittaa meriittilistassa Sebastian Lindholmin, joka huikealla urallaan nakutti kahdeksan Suomenmestaruutta. SM1-luokan hopealle, Michelinin rallirenkaiden siivittämänä, saavuttanut Jussi Vainionpää jäi Salosta lopulta murskaavan tuntuisen 53 mestaruuspistettä.

Tuotantoautojen SM2-luokassa alavutelainen Teemu Asunmaa ajoi kaikissa SM-osakilpailuissa sijalle 1 tai 2 ja sen myötä saalisti ralliuransa ensimmäisen SM-kultamitalin vuoden 2011 SM-pronssimitalin jatkoksi.

SM3 R2-etuvetoluokassa Jari Huttunen kiidätti Citroen R2 autolla uransa ensimmäiseen Suomenmestaruuteen ja Jaro Kinnunen toi pronssista lisämenestystä Michelinille. SM4 R3-etuvetoluokassa alavutelainen Ville Hautamäki menestyksekkäästi puolusti vuoden takaista Suomenmestaruuttaan ja pokkasi kultamitalin ennen toista kestomenestyjä Joonas Lindroosia, jolle tänä vuonna annetaan hopeista jalometallia.

Rallin F-Cupissa Juha Rytkönen nappasi Opel Astrallaan Michelinille yleisen luokan hopeasijan.

Rallin lisäksi Michelin oli vahvasti mukana myös radalla, erityisesti Porsche GT3 Cup Trophy Finland ja Camaro Cupissa, joissa kiireisintä kyytiä piti Johan Westergård ja Jari Nurminen.

Michelin rallirenkaita maahantuova LHP-Racing (Lapinjärven Huoltopiste Oy) onnittelee menestyjiä ja toivottaa tasapuolisesti kaikille kilpailijoille mukavaa Joulun ja uuden kilpailukauden odotusta.

Ralli SM-sarjan lopulliset sarjapisteet, Michelin kuljettajat:

SM1-luokka: Super4 (R5, S2000 ja vanhemmat WRC)
1. Juha Salo, Peugeot 208 R5, 145 pistettä
2. Jussi Vainionpää, Citroen DS3 R5, 92 pistettä

SM2-luokka: Tuotanto-4 (R4, N-ryhmä)
1. Teemu Asunmaa, Subaru Impreza WRX STi R4, 112 pistettä

SM3-luokka: R2
1. Jari Huttunen, Citroen R2, 117,50 pistettä
3. Jaro Kinnunen, Peugeot 208 R2, 105 pistettä

SM4-luokka: Super2 (R3)
1. Ville Hautamäki, Honda Civic Type-R, 85,50 pistettä
2. Joonas Lindroos, Honda Civic Type-R, 68,75 pistettä


Michelin kuljettajille tärkeimmät kärkisijat vuoden 2015 Suomen MM-rallista ja sen oheiskilpailuista

Jyväskylän ympäristön vuoristoratamaisilla erikoiskokeilla ajetussa Rallin MM-sarjan kuljettajien suosikkirallissa Michelin rallirenkailla ajaneet kuljettajat pokkasivat 5/6 WRC1 ja WRC2-luokkien palkintokorokesijoituksista. Lisäksi Suomen MM-rallin yhteydessä ajettujen Vetomies ja Nelivetomies kilpailujen voittopokaalit matkasivat ranskalaismerkillä ajaneiden kilpailijoiden taskuun.

Keskituntinopeudeltaan maailman nopeimmaksi ralliksi tituulerattu Suomen MM-ralli oli tänä vuonna nopeuskilpailun lisäksi myös kestävyyskilpailu kun kilpailijat mittasivat paremmuuttaan 20 huippunopeilla sekä ennen kaikkea runsaasti ilmaa autojen alle ottaneilla perinteikkäillä erikoiskokeilla. Koko rallin voittoon ajoi kotiyleisönsä edessä ja henkisesti kovassa paikassa ollut Volkswagenin tehdaskuljettaja, tuurilainen Jari-Matti Latvala ennen tallitoveriaan ja hallitsevaa maailmanmestari Sebastien Ogieria. Kolmoisvoiton Micheleneille kotiutti norjalainen Citroenin tehdaskuljettaja Mads Ostberg. Latvala on nyt kolmesti valloittanut Sorateiden Grand Prixin.

WRC2-luokassa huikeaa uraa kohti ensimmäistä maailmanmestaruutta ajava naarajärveläinen Esapekka Lappi kiidätti kartanlukijansa Janne Fermin kanssa uutta Skoda Fabia R5 autoa täysien MM-pisteiden arvoisesti ja voiton myötä nousi sarjajohtoon. Michelinin WRC2-luokan menestystä täydensi Lapin ruotsalainen tallitoveri Pontus Tidemand, joka hopeasijasta huolimatta oli täysin aseeton kotiyleisön toisen suosikin vauhdin edessä.

Nelivetomiehissä alavutelainen Teemu Asunmaa ja Vetomiehissä laukaalainen Mikko Kauppinen jälleen erinomaisesti näyttivät Michelinin suorituskyvyn ja suvereenisten suoritusten jälkeen juhlivat palkintokorokkeiden korkeimpia sijoituksia. Kauppiselle titteli oli jo toinen kun hän edellisen kerran nappasi Vetomies tittelin vuonna 2013.

Michelin rallirenkaiden maahantuoja Lapinjärven Huoltopiste lämpimästi onnittelee voittajia ja toivottaa kaikille asiakkailleen menestystä myös tulevissa ralleissa!


Michelin kilparengasmyynti Suomessa siirtyy LHP-Racingille 15.3.2015 alkaen!

Michelinin kilparengasmyynti siirtyy maaliskuun puolessa välissä Oy Seba Team AB:ltä LHP-Racingille. LHP-Racingin Micael ja Fredrik Sjöberg huolehtivat jatkossa siitä, että Michelinin laaturenkaat löytyvät Suomessa entiseen malliin kilpailijoiden autoista niin rallissa kuin radalla.

Kilparengasmyynnistä Suomessa yli 10 vuotta huolehtinut Sebastian Lindholm on edelleen mukana taustajoukoissa ja vastaa markkinointiin ja tekniikkaan liittyviin kysymyksiin.

Yhteystiedot rengasmyyntiä varten:
Micael +358 400 137 233
Fredrik +358 40 584 2931
info@rallirengas.fi

Yhteystiedot markkinointiin ja tekniikkaan liittyvissä kysymyksissä:
Sebastian +358 400 441 917 / sebateam@sebateam.fi


LHP-Racing maahantuo uutta, kevyttä ja kestävää Revolution GR14 uutuusvannetta kilvanajoon

Lapinjärveläinen LHP-Racing ylpeänä esittelee Suomen kilpamaailmaan yhteistyökumppaninsa Revolutionin GR14 uutuusvanteen, joka kestävyystesteissä on osoittautunut edeltäjiään ja kilpailijoitaan vahvemmaksi ja kevyemmäksi. Kansainvälisen autourheiluliitto FIAn R- ja WRC-luokkien minimipainoissa oleva GR14-vanne on saatavilla 6x15, 6,5x15 ja 7x15 kokoisina sekä tuotetta on saatavilla kaikille yleisimmille pulttijaoille ja offseteille.

- Vuonna 1967 perustettu Revolution on tehnyt periksiantamatonta kehitystyötä parantaakseen tuotteidensa käyttäjien kilpailukykyä ja nyt kaudelle 2014 meillä on tarjota esim. kaikille isoilla jarruilla varustetuille kilpa-ajoneuvoille vanne, joka on edeltäjiään vahvempi ja kevyempi. Lisäksi parannettu sisähuuli helpottaa asennusta, kertoo yrityksen omistaja ja tuotekehityksestä vastaava Warren Mckiernan.

- Revolutionin GR14 vanne sopii erinomaisesti myös muihinkin autoihin ja koska olemme maahantuoja niin pystymme tarjoamaan tuotetta erittäin kilpailukykyiseen hintaan, markkinoi Lapinjärven Huoltopisteen myyntipäällikkö Fredrik Sjöberg.

Revolution GR14 vanteen hinta alk. 135eur/kpl


Eibach Suomi ja Saksalainen Deimann Fahrwerktechnic yhteistyösopimukseen!

Deimann teettää yksinoikeudella Eibach Sportline jousisarjoja Eibachin tehtaalla sekä Bilstein B14 sarjoja Eibach/Bilsteinilla. Kyseessä on tietyt jousisarjat jotka Eibach ja Bilstein itse eivät ole ottaneet tuotantoon. Kaikki sarjat ovat tuttuun tapaan TUV hyväksyttyjä.

Yhteistyön tuloksena meillä on nyt tarjota Eibach Sportline sarjoja muun muuassa seuraaviin autoihin:
- VW Golf VII kaikki mallit
- VW Golf V/VI Variant 2wd mallit
- VW Passat 3C kaikki mallit
- VW Touran 1T
- Ford Mondeo MK4 STW
- BMW F10
- Audi A6 4F kaikki mallit

Lisäksi Deimannilla on yksinoikeudella Bilstein B14 sarjoja seuraaviin autoihin
- VW T5 Kaikki mallit
- MB Vito/Viano W639 lähes kaikkiin malleihin

Ota yhteyttä ja kysy lisätietoja!




Eibach tuplaa Bilsteinin B12 sarjojen varastoa!

Suuren kysynnän ja alkuvuoden sisäänajon jälkeen, Eibach tuplaa B12 sarjojen varastoa nykyisestä ~1500 artikkelistä 3000:een.
Muutoksen myötä toivomme sarjojen toimitusaikojen ensinnäkin nopeutuvan sekä myös toimitusaikojen pitävän paremmin.
Uusi päivitetty varasto astui voimaan tammikuussa 2013.


Aliant kevytakut nyt toimitusvalmiina varastossamme!

 
 
Tarjoamme monipuolisen valikoiman markkinoiden edistyksellisimmällä tekniikalla toteutettuja lithium-starttiakkuja, jotka ovat vähintään puolet kevyempiä kuin lyijyakut - Ja ne ovat lyijyakkuja tehokkaampia että turvallisempia.

Lithium LiFePO4 on uusimman sukupolven akkutyyppi, joka tarjoaa monia etuja edeltäjiinsä nähden. Yhteistä kaikille Alliantin akuille: Vähintään 50% kevyempi kuin perinteinen lyijyakku.

- Erittäin nopea latautuminen 100% lataus alle 1/2 tuntia* (14-407 laturilla)
- Erittäin pieni itsepurkautuminen <0.3% / Päivä
- Pidempi käyttöikä
- Voidaan asentaa kaikkiin asentoihin
- Turvallinen ei sisällä mitään nesteitä
- Voidaan asentaa suoraan lyijyakun tilalle mitään muutoksia ei tarvita
- Käyttö ja säilytys -30° - +60°

Lisätietoja
- Practical guide (.pdf)
- Data sheet (.pdf)
- Soveltuvuustaulukko (.pdf)
- Flyer (.pdf)


Reiger Suspension ja AKG Motorsport vahvasti LHP-Racingin vauhdissa mukana

Moottoriurheilu on muutakin kuin pelkkää kilvanajoa eikä siinä menestymiseen riitä se, että kuljettaja osaa ajaa vaan myös kilpa-ajoneuvon on teknisesti oltava iskussa. Alkukesän aikana lapinjärveläinen LHP-Racing on tehnyt tiivistä yhteistyötä Reiger Suspensionin ja AKG Motorsportin kanssa jotta menestystä janoava kilvanajaja saavuttaisi tavoitteitaan.

Kehitystyön erinomaisena esimerkkinä mainittakoon Reiger Racing Suspensionin iskunvaimentimien suunnittelija ja insinööri Sander Havenkampin testisessio Petri Kumpulaisen Toyota Corolla GT, Jari Huuhkan BMW M3 E30 ja Marko Uutelan BMW M3 E36 kanssa. Fordin WRC ja Skoda sekä Ford S2000 autojen jousituksen parissa työskennellyt Havenkamp sai tietotaidollaan parannettua kaikkien autojen ajettavuutta sekä käyttäytymistä. Iskunvaimentimien säätöjen lisäksi testeissä keskityttiin mm. pyöränkulmien säätöihin sekä ajokorkeuksiin.

LHP-Racing AKG Motorsport tuotteiden virallinen maahantuoja

BMW-autoille laadukkaita alustan osia valmistava yhdysvaltalainen AKG Motorsport on valinnut LHP-Racingin tuotteidensa Suomen maahantuojaksi. LHP-Racingin nettikaupasta löydät mm. takuulla kestävät uretaaniset moottoripuslat, joiden kovuus on 75D sekä myös muita laadukkaita tuotteita. Tutustu kokonaisuuteen osoitteessa www.lhp-racing.com.


K&N vapaavirtaussuodatin – Ympäristön eduksi, mutta miten?

Yleisesti ottaen jokainen markkinoilla oleva tuote haluaa olla nykypäivänä vihreä. K&N-ilmansuodatinta ei ole kehitetty vihreitä arvoja ajatellen, vaan puhtaasti tavoitteena saada lisää tehoa ja suorituskykyä pidempään kuin paperi-ilmansuodattimella.

Kun ensimmäiset K&N-ilmansuodattimet kehitettiin 1967, eivät Ken ja Norm (K&N) Yhdysvalloista osanneet aavistaa kuinka mullistavan tuotteen he kehittivät, myös ympäristön eduksi!

Ken ja Norm keksivät käyttää aavikko kilpailuissa öljyttyä puuvillaa suodatusmateriaalina paperin sijaan. Paperinen suodatin kun monesti tukkiutui hyvin nopeasti ja kilpailu voitiin joutua jopa keskeyttämäänkin sen vuoksi.

Hyvin nopeasti muut huomasivat ylivoimaisen tuotteen ja halusivat saada sen myös itselleen. Tästä alkoi K&N:n historia, joka ei suinkaan ole kasvanut näihin mittoihin myymällä suodattimia pelkästään moottoriurheilun pariin.

Palataanpa ensimmäiseen lauseeseen. Aloitimme vihreillä arvoilla, joten nyt kaivamme faktat esiin. Nykypäivänä voit ostaa lähes minkä tahansa tuotteen myös vihreämpiä arvoja silmällä pitäen. Missä siis menee raja mikä tuote on vihreän arvonsa ansainnut ja mikä ei? Onko vihreämpää käyttää ajoneuvossa polttimoita joiden elinikä on pidempi? Vai riittääkö nykyään että käyttää vihreää pipoa?

Kun ajattelemme asiaa ilmansuodattimien kannalta, valmistaa kymmenet tehtaat maailmassa paperisia ilmansuodattimia kuluttaen huiman määrän planeettamme puuvaroja, siis hitaasti uusiutuvia luonnonvaroja. Esimerkkinä tästä, yksi suurimpia paperisia ilmansuodattimia valmistava yritys mainostaa toimittavansa 1.6 miljoonaa paperista ilmansuodatinta joka päivä!

K&N käyttää materiaalinaan hyvin nopeasti uusiutuvaa luonnonvaraa, puuvillaa, jonka muut edut ovat sen poikkeuksellisen hyvä ilman virtaavuus ja äärimmäisen tarkka suodatuskyky.

Öljyttynä puuvilla kykenee sitomaan lian paremmin kuin paperinen suodatin ja pitämään ilmanvirtaavuuden parempana pidempään ja tehokkaampana.

Polttomoottori on kuin suuri ilmapumppu, joka polttaa ilman ja polttoaineen seosta. Mitä enemmän ilmaa moottorilla on poltettavanaan, sitä enemmän tehoa se voi tuottaa. Hyvin hengittävä moottori reagoi kaasupolkimeen nopeammin ja moottori tarjoaa paremman suorituskyvyn sekä nautinnollisemman ajettavuuden.

Ekologisesti tärkeimmät pointit tulevat tässä: Moottorin tehokkaalle toiminnalle oleellista on, että moottorin hengitys on esteetöntä ja vapaata. Jos moottori joutuu tekemään työtä saadakseen ilmaa suodattimen läpi, polttoaineen kulutus kasvaa. Tästä syystä paperisia ilmansuodattimia suositellaan vaihdettavaksi melko tiheästi. K&N-ilmansuodattimella annetaan moottorille mahdollisuus työskennellä tehokkaasti, jolloin polttoaineen kulutus tippuu lähes poikkeuksetta 5-10%. K&N:n puuvillainen versio suodattimesta on pestävä.

Se huolletaan pääsääntöisesti 80 000km:n / vuoden välein ja sen lisäksi sille on myönnetty MILJOONAN MAILIN TAKUU! K&N-suodatin on siis ajoneuvon elinikäinen ilmansuodatin ja näin jokaisella on mahdollisuus kantaa oma kortensa kekoon ympäristö asioissa.

Useat kuljetusalan yrittäjät, taksiautoilijat ja muut ammattiautoilijat ovatkin valinneet suodattimekseen K&N:n, eikä suotta!


Eibach kehittää ja muut kopioivat - B12 Pro-Kit ja Sportline madallissarjat sekä Pro-Spacer raidevälinlevikepalat nyt saatavilla!

Nyt on saavutettu ajonautinnon uusi taso kun kaksi maailman parasta auton-alustasarjojen valmistajaa löi voimansa yhteen! Siitä syntyi menestystuotteet Eibach B12 Pro-KIT (madaltaa 20-40mm) ja Eibach B12 Sportline (madaltaa 40-55mm) joista voit valita haluatko autoosi Pro-kitin hillittyä tyylikkyyttä vai Sportlinen agressiivistä ja urheilullista ulkonäköä.

Molemmat sarjat sisältää paksumäntäiset ja ns. mono-tube/upside-down tekniikalla valmistetut Bilstein Sport iskunvaimentimet sekä Eibach madallusjouset. Tästä ei autosi ajettavuus enään parane! Siis valitse paras, valitse Eibach B12!

Nyt saatavilla myös uutuustuotteena VAG konsernin autoihin (VW, Audi, Seat, Skoda) merkki- ja mallikohtaiset Eibach Pro-Spacer keskittävät raidevälinlevikepalat pultijaot 5x100 ja 5x112 keskireikä 57,1. VW Pro-Spacer sarjoja valmistetaan leveyksillä 5-20mm. Sarjojen hinnat ovat erittäin kilpailukykyiset.

Kaikki Eibach Pro-Spacer ovat TUV hyväksyttyjä. Ota yhteyttä ja kysy lisää!


F-Cup triplamestari Micael Sjöberg edelleen ralliautoilussa mukana

Ralliautoilun kolminkertainen F-Cup rallisarjan yleisen luokan mestari, lapinjärveläinen Micael Sjöberg, on viimeiset vuodet pitänyt hiljaiseloa ralliautoilussa ja keskittynyt LHP-Racingin eli Lapinjärven Huoltopisteen toimintaan. Vaikka vuosina 1999, 2004 ja 2005 supersuositun rallisarjan mestariksi aateloitua Sjöbergia ei ole juurikaan pikataipaleilla nähty, on hän silti yrityksensä kautta vahvasti ralliautoilussa mukana.

Lapinjärven Huoltopiste Oy tai paremmin tunnettuna LHP-Racing palvelee kaikkia niin kilpa- kuin siviiliautoilijoita aina autojen huolto-, ja korjauspalveluista osatoimituksiin saakka. Jo 1990-luvulta lähtien on Sjöberg määrätietoisesti rakentanut yrityksensä ympärille tuoteperheen, johon kuuluvat vain parhaimmat komponentit niin siviili- kuin kilpakäyttöön.

LHP-Racing myös rakentaa ja huoltaa ralliautoja. Vuosien omakohtaisella kokemuksella Micael Sjöberg henkilökuntineen palvelee mm. koritöiden, turvakaariasennusten, moottorin viritystöiden, alustan asennusten ja jarrujen päivitysten osa-alueilla. Lapinjärven Huoltopiste Oy on osa laadukasta ja tunnettua Autoasi huoltoketjua ja se takaa siviiliautollesi arvoisensa huollon.

– Voitettuani vuonna 2005 kolmannen F-Cup mestaruuden oli tavoitteet saavutettu ja takki tyhjä. Vielä vuonna 2006 ja myöhemminkin kävin kokeilemassa, mutta kilvanajosta en enää uusia juttuja elämälleni löytänyt. Silloin päätin siirtää kaiken tietotaitoni kilpakumppaneideni käyttöön ja nykyään olemmekin varsin vahvasti mukana esim. Petri Kumpulaisen ja hänen LS-Kiviasennus Racing Teamin vauhdissa mukana, Sjöberg kertoo.

– Yritystoiminnassa Lapinjärven Huoltopiste palvelee kaikkia siviiliautoilijoita ja moottoriurheilijoita laadukkain tuottein ja palveluin. Kauttamme saa huolto- ja korjauspalvelujen lisäksi mm. parhaimmat kilpa- ja siviilirenkaat, jouset, iskunvaimentajat, vanteet, kiertokanget, kilpamännät, jarrut, kytkimet, moottorinohjausjärjestelmät sekä muut kilpa- ja hiilikuituosat, Sjöberg kertoo.

Lapinjärven Huoltopisteen toimitilat sijaitsevat erinomaisten kulkuyhteyksien varrella, vain 40 kilometriä Kouvolasta Helsinkiin päin johtavalla kuutostiellä. LHP Racing on avoinna arkisin klo 8-18 ja lauantaisin klo 9-15.


Saammeko esitellä uudistuneet kotisivumme
Alkaneen kevään myötä kotisivumme saivat uuden ilmeen arvostetun jyväskyläläisen digitaalisen median tuotantostudio MediaGuru Jack Baconin avulla. Heidän käsialaansa on mm. Fordin tehdastiimin Jari-Matti Latvalan kotisivut sekä nyt myös meidän kotisivumme. Tervetuloa tutustumaan!

LHP-Racing yhteistyössä LS-Kiviasennus Racing Teamin kanssa
LHP-racing on tehnyt yhteistyösopimuksen Petri Kumpulaisen ja LS-Kiviasennus Racing Teamin kanssa. Toimimme tiiviissä yhteistyössä Peten kanssa toimittaen Reiger alustan Peten GT-Corollaan sekä kehittämällä sitä kauden mittaan mahdollisimman paljon. Ajettujen testien perusteella ollaan jo hyvällä mallilla ja työtä jatketaan läpi kauden. Entuudestaan jatkamme edelleen yhteistyötä Mikael Tångin kanssa kokeilemalla uusia asioita Reiger alustassa BMW:ssä.

Predatorilta uutuusvanne
Predator tuo markkinoille uutuusvanteet tulevaksi kesäksi! Uutuusvanne kulkee toistaiseksi koodinimellä 2mx39. Myös olemassa oleville vanteille tulee uusia viimeistelytasoja.
Kuvia vanteista löytyy Predatorin kotisivuilta www.predatorwheels.eu.

Revolution GR 6
Revolution Wheels tuo markkinoille täysin uudistetun GR 6 mallin. Vanne on täysin uudesti muotoiltu entistä paremman kestävyyden sekä jarrujen jäähdytyksen saamiseksi. Lisäksi Revolution on pyrkinyt muotoilussa entistä nykyaikaisempaan suuntaan.

Uusi GR 6 on kansainvälisen autourheiluliitto FIAn laatimassa minimipainossa R1, R2, R3, R4 ja WRC luokille, joten nyt on oiva hetki investoida tulevaisuuteen hankkimalla valmiiksi lailliset vanteet tuleville ja jo olemassa oleville luokille.

Hinnat tulevat olemaan samaa luokaa kuin nykyiset Millenium vanteet. Uutuusmalli tulee olemaan saatavilla niin hopeisena kuin valkoisena!

Iskunvaimentimien huolto
Kaikille Reiger asiakkaille muistus, että talvi lähenee kovaa vauhtia, joten muistakaa että iskunvaimennuksen toimivuuden kannalta on oleellista että niihin vaihdetaan talviöljy. Jo -5 astessa ja siitä alaspäin kesäöljy jäykistyy huomattavasti ja se ei lähde kunnolla lämpiämään missään vaiheessa.

Olemme myös huomanneet, että monet jättävät iskunvaimentimien huoltamisen siiheen asti kunnes jotain rikkoontuu. Siksipä muistutammekin, että iskunvaimentimet tulisi huollattaa vähintään kerran vuodessa varmistaakseen parhaan toimivuuden. Esimerkkinä tälle toteamme että tehdastiimit huollattavat iskunvaimentajat joka ajopäivän jälkeen!

Säännöllisellä huoltamisella vältyt myös turhilta rikkoontumisilta.

 
TableBottom
Reiger   Eibach   Revolution Vanteet   Predator kilpavanteet   K&N suodattimet   Lassa renkaat   NBM Hydraulic   Wössner kilpamännät
LHP-Racingin kotisivut on suunnitellut ja toteuttanut Plopcrew Productions - Digitaalisen median tuotantostudio - www.plopcrew.net